Oğlumun biberonunu biberon yıkama deterjanı döküp suda kaynattım kaynadıktan sonra biberonu süzülmesi icin bıraktım mama saatine yakın iyice durulayıp veriyim diye ama ben tuvaletteyken esim bana sormadan mama saati geldi diye mama hazırlamaya kalkmış ve biberonu temiz zannedip durulamadan mamayı hazırlayıp vermeye başlamış ben odaya gittiğimda oğlum 40 ml içmişti bile hemen döküp başka mama yaptım sizce bi zarar olurmu sade deterjan değildi su ile birlikteydi ve baya bi süre süzülmüştü