hmyrglsn Hanımlar beylikdüzü veya esenyurtta oturan var mı? Şuanda bahçelievler de oturuyoruz ama burayı satıp oradan daha iyi bir daire almayı düşünüyoruz. Oturanlar varsa bu postta buluşalım mı? Oralar nasıl? Memnun musunuz? 😇
Deletedmom5284 hmyrglsn ben Bahçelievlerdeyim, Esenyurt çok kötü onu biliyorum ama Beylikdüzü siteler falan iyi
Mel62 hmyrglsn Esenyurt asla gitme. Çok berbat haberlerden bak kötü durumda. Ben Beylikdüzü’nde oturuyorum bekarken Beylikdüzü Adakent de oturuyordum çok güzel oralar. Şimdi evlenip Beylikdüzü Kavaklıya geldim. Evi aldığımız yer çok sakin yeni yerleşimler en yüksek bina sayısı 5. Siteler sakin güzel. Adakent de siteler yüksek bilginiz olsun
Merve Deletedmom25 söylemem 😅 Adnan kahveci mahallesindeyiz. Kolejler bölgesinde. Daha öncede Esenyurt Cumhuriyet mahallesindeydik orası da çok güzel işlek bir yer. Esenyurtun içi değil
Deletedmom25 Merve 😀 ya bizde yeni bir siteye taşındık acaba bir ihtimal burda mısınız diye düşündüm ammaa çok da uzak değil miş kavaklı dayım bende 😀
hmyrglsn İlanlara bakıyorum kavaklı ve cumhuriyet mahallesi gibi düşünüyoruz bizde oralar iyi mi pekii😊😊😊
Bulutbey hmyrglsn Beylikdüzü’nün en güzel en nezih mahallesi barış mahallesidir net. Eğer fiyat olarak çok yüksek gelmezse kesinlikle oradan alın derim. Her imkana yürüme mesafesinde. Metrobüse de yakın sayılacak bir konumda.
Deletedmom25 Mel62 yakın sayılırız aşağı taraflar dasınız siz aqua kavaklı yı duydunuz mu o civarda yım bende :)
mom1626 hmyrglsn Esenyurt Akevler Mah.'nde oturuyorum. E-5 ve TEM otoyolunun tam ortasi, ulasim cok rahat. Esenyurt ici kotu evet ama burasi disarida kaliyor, her yer site zaten burada.