Eğer bebeğinin asitli gıdalara alerjisi varsa aşırı derece de sorun yaşarsın canım hiç bişey olmasa pişik mutlaka olucaktır bende emziriyorum ama öyle şeyler yapmadım yediklerime dikkat ettim sadece leslie yapıyorum geceleri kızlarım uyuynca iki aydır düzenli yapmaya çalışıyorum 8 kilo verdim inan hiç yediklerimide öyle tutmadım yani sadece ekmek yemedim porsiyonlarımı küçülttüm o kadar buda bir süreç eminimki emzirmeyi kesince kendiliğinden gidicektir bebişin kaç aylık