Sevgili annelerim 4 aylik bebegim var allahin izniyle daha kati gidaya gecmedik ve kafama gore de gecmicem henuz cok kucuk ancak sunu merak ediyorum bebeklerin henuz disleri yok kati gidaya gecince nasil veriyorsunuz ben kendi tukurugumde bile bogulan bi insanim hobi olarak genelde herseyden boguluyorum hersey genzime bogazima kacar o yuzden cok korkarim boyle seylerden.Daha simdiden kara kara düşünür oldum nasil yapicagimi 😕