Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık öncesinde prima premimcare kullaniyodum ama pahali olduğu icin slppye gectim o da cok lastik izi yapio büyük numara bile kullansam acaba bimin bezleri nasil bi kac kisi tavsiye etti ama kullanan memnun kalan veya kalmayan var mi ?