Rengin
Herkese merhaba
Kızım 4 aylık ve ben Mart’ta işe başlıyorum Bebeğim biberon almıyordu almadığım denemediğim biberon kalmamıştı ve ben yokken ne yapacak diye düşünüyordum. Son çare internette kaşıklı biberon gördüm ve sipariş verdim. Adı easy cup kaşık biberon. Sonuç ilk denemeye göre gayet iyi👍🏻 Tabi emme dışında bişey bilmediği için ilk önce ağzındakileri çıkardı döktü ama sonrasında alıştı. Biberon verdiğimde ağlar öğürürdü bunda öyle bişey olmadı. Ürünün arkası biberon önü sıkmalı kaşık yanları kapalı yabi normal kaşıklar gibi çok dökülmüyor. Benim gibi çaresiz olan arkadaşlarıma Bilgi vermek istedim alın deneyin derim💕🥰