deryaalparslan pütürlü taneli topak olan şeyleri asla yutamaz su anda. Iyice pure kıvamında olmasına dikkat et. Yoksa öğürüyorlar. Blender kullanma vitamini gider diyorlar ama ben kullandım. Herseyi onunla yaptım. Çubuk blender tam pure yapıyor. Benim bebegim mama reddi yaptı ondan mecbur ek gidaya 4.ayda basladim. Ev yoğurdu verdim. Elma, armut, muz verdim. Irmik pisirdim sütle ya da formül mamasıyla elma armut muz cig ekledim. Labne peyniri koydum pure yaptım mesela. Severek yiyordu. Tereyaginda un kavurdum sut ya da formül mamasindan ekledim. Azıcık Ev salçası koydum bazen beyaz peynir de ekledim. Peynir koyarsam tuz atmıyorum. Normalde de hafif tuz atıyordum ama abartmadan. Ocaktan alirken de nane ekledim biraz gaz yapmaması için. Onu da çok sevmişti. Hala yiyor. Yumurta da ekledim onu da sevmişti. Cici bebe ekmeğini sicak suda ya da mamada yumusatip tereyagi ya da zeytinyağında beyaz peynirli Yumurta pisiriyordum hepsini birleştiriyordum. Onu da cok seviyor. Yumurta bize alerji yapmadı ben beyazını da sarısını da veriyorum. Sende kendi bebeğine göre hareket et. Sebze çorbalari yaptım ilikli kemik suyuyla. Elma cici bebe yogurt karıştırdım verdim. Kaşık maması verdim. Daninolar var ya taze peynirmis. Bazen manasına ondan ekledim tadı değişsin diye cok seviyor mesela. Ari mama pisirdim verdim icine danino ekledim. Sen kendi bebeğinin damak tadına alerji durumuna göre hareket et. Benimki ağzının tadını biliyor mesela her yemeği yemiyor. Bana güzel gelen mamayi o da seviyor ondan ben öyle mamalar yedirmek zorunda kaldım. 4 ay için kavanoz mamaları da var onlardan da verebilirsin