Esma1290 Kızlar 10 gün oldu sünnet olalı baya toparladı ama dikis yerleri daha belli tabiki. 10 gün bardak kullandım bugün çıkarttım kullanimiyom artık . Sizce yatirsam ağzı assa bisiy olur mu
Dmtsnrr Esma1290 biz 2 hafta kullandık 2 ay oldu daha dikişleri yeni attı kendiliğinden 1 aya kalmaz atar 2. Ayda tamamen toplanıyorr
Selen21 Esma1290 yenidogan sunneti yaptrdik biz dikis yoktu ben sunnet oldugu gecede yuz ustu yatirmistim bi sorun olmadi bezi koruyor zaten
Esma1290 Dmtsnrr yok dikişleri attı zaten şükür ama izleri var daha . Şuan normale döndü yani çok şükür
Dmtsnrr Gün sorduğumuzda doktora yüz üstü yatırabilirsin dedi ama ben genede yatırmadım 2. Haftayı doldurdum