4,5 aylık kızım 12 de uyandı uyumamak için direniyor resmen kucağımdan indiği an gözünü açıp kendi dilince homur homur homurdanıyor.
sabaha kadar yarım saate bir kalkmaya devam eder
youtubeda bebek hasta diye bir bebek şarkısına takıldı onu açıyorum sakinleşiyor kucağımda saatlerce benim küçük bebeğim hasta mı olmuş dinliyoruz😔 kucaktan inince uyanma süresi birkaç dakika kolum belim koptu şu atak mıdır nedir bitsin artık