Caculle
mariecurie20 bende bugün mandalları yıkayıp sepete taktım onları çıkarmaya çalıştı, baya bir oyaladı valla. Onun dışında emekleme çalışması yapıyoruz bol bol. Oyuncaklarını topluyorum en sevdiğini elime alıp gelmesini sağlıyorum. Onun dışında halkalar var elimizde ben sopaya diziyorum o çıkarıyor. Henüz takmayı beceremediği için genellikle çıkarma üzerine ilerliyoruz. Top atıyorum onunda bana atması için teşvik ediyorum. Kedim var gidip yanına yatıyor ya da onunla oynamak istiyor cici yapmayı falan öğretmeye çalışıyorum. Onun dışında mama sandalyesine koyuyorum karşısında geçiyorum ve sürekli bye bye alkış gel gel yapıyoruz. Birkaç gündür merhaba diyip elimi uzatıyorum ve sonunda Bugün merhaba diyince el uzatmayı öğrendi sankiiii artık ilk tepkisini verdi çünkü bakalım..