Zeyyy bal kabağı havuç brokoli katıp çorba yapıyorum ben. Bide bebek tarhanası aldım onu yapıyorum çorba olarak. Öyle bi huzursuzlukta yapmıyo aç olsa keyifli olmaz diye umuyorum. Ortalama 3 saatte bi emmek isterdi şimdi 5 saati filan buluyo. Arada kahvaltı çorba vs yiyo ama yinede emerdi bu ara azaldığı için emmesi korkar oldum ama sizin minikte öyleymiş demek 🥰