elfozyil Merhaba, lastik izi sorunu yaşıyorum sürekli bedeni büyük bile olsa içindeki lastiği Bile kopartsam iz yapıyor. Aynı sorunu yaşayıp hangi beze geçtiniz tavsiye rica ederim 🤦🏻♀️
Araseymen elfozyil molfixe geçtik canbebede iyisi ama çevre marketlerde 5 numara stoğu çok az olduğundan değiştirdik sleepy gerçekten aşırı lastik izi yapıyor.
esmerayes elfozyil sleepynin genel sorunu bu hee numarasindada ayni lastikleri cok sıkı ben o yuzden molfix denemistim ama sizdirma oldu her sabah heryerinislak uyandi 6 aydir canbebe veya bimin bezini kullaniyorum ikisindendd cok memnunum
Anneyeni elfozyil molfixte hep sizdirma tasma oldugu icin sleepy e gectim ben lastik izi oluyor evet ama yinede hic sızdırmıyor
BerenandMom elfozyil molfix pure anda soft kullaniyorum aylardir hic tasma olmadi bir kere kaka cikti oda beden küçük geliyor bitmesini bekliyorum büyüğe gecicem oda ondan kaynaklı bence deneyin bende hem prima bem sleepy denedim sleppy hem daha sert hemde iz yapiyor prima dogal degil molfixten cok memnunum
Araseymen elfozyil ilk aldığım gece sızdırma yaptı bende gündüz kullanmaya karar verdim 2 büyük paket almıştım çünkü gündüzleri sızdırma yok ama geceleri dayanmıyor malesef.
RainOverMe Nilefe goon hangi paketi acaba, iki paketi de kullandınız mı? mavi olanı denedim sanki pişik yapıyor diğerini denemek istiyorum ama güvenemiyorum, bilene danışmak istedim teşekkürler
Mom25 elfozyil evet ya bızdede aynı sıkıntı büyük numara aldım gıne lastık izlerı oluyor ama hiç sızdırma olmuyor
Busrabektas elfozyil bende bedeni buyulttukce buyutuyorum ama hep ayni sorun bacaklari lastik izi ve kipkirmizi… bir haftadir molfix pure&soft gectim sleepy e gore daha yumusak lastik izi falan olmadi henuz sizdirma da yasamadim memnunum
Echche elfozyil içteki lastikleri kopariyorum iz yapmıyor. Sızdırma da olmuyor ic lastikleri gereksiz. Bi faydası yok hem de iz yapıyor. Koparirsan sorun çözülür
Brcn0650 Echche iç lastik dediğiniz bezin içindeki ince lastikler öyle değil mi benim bebeğimde de lastik yerleri kızaklığı sorunu var da
Nilefe RainOverMe canım ben premium soft sarı paketi kullanıyorum mavi paket dediğiniz gibi memnun olan pek yok
LavinSelin elfozyil sleepy gece bezinden mi bahsediyorsunuz acaba dün aldık beli inanılmaz sıktı bebeğimi ya altı büyük oldu bel çok sıktı nasıl bir bez anlamadım gece takmak için almıştım ama hiç sevmedim 🤦🏼♀️
HaleMahsen LavinSelin evet zor giydiriliyor belinin darligindan,sızdırma da yapiyor maalesef kac defa oldu ustu islanmis uyaniyor oglum,15 saate varan kuruluk vaadediyor bir de imkansiz yani.
AloneMom elfozyil ben molfix sleepy bir arada kullanıyorum şuan sleepy var 5 beden kullanıyoruz 100 lü paket külot bez almıştım bikaç ay önce onun lastikleri sıkıydı geçenlerde hepsiburadadan 96 lı külot bez aldık onun sıkmıyo lastikleri
anneCANan elfozyil evet sleepy çok sıkıyor bu yüzden ben primaya geçtim ( prima premium care ) gerçekten harika bir bez zamanla gözüme maliyetlide gelmeye başladı o yüzden gündüzleri molfiks geceleri prima kullanmaya başladım. Molfiks mi eh işte en azından slepy gibi lastik izi yok
Sule77 elfozyil Yenidoğan’da almıştım sleppy bebeğimin bacaklarında çok iz bıraktı lastiği elimle genişletsem de fayda etmedi ben Migros bezi minies kullanıyorum cooooooo cooook memnunum 10 aydır ne sızdırma ne bir pişik olmadı.üstelik içinde losyon parfüm gibi zararlı seylerde yok fiyatı uygun .
RainOverMe Nilefe Bazı bezlerde beden dar olabiliyor. Sarı pakette böyle bi sorun var mı? Ona göre alıp denemek istyorum🙏🏻🙏🏻 Çok teşekkürler dönüş için🤗
Bhrkerem elfozyil bizde aynı sorunu yaşadık arkadaşım BİM’in bezini tavsiye etti 1 aydır kullanıyorum ve çok memnunum