Kızlar 8 aylık oğlum var emzirirken ken boşta kalan eli durmuyor. Pat pat vuruyor bana sanki o an benim savaş içerisinde gibi. Elini sallayınca bi yerime denk gelmezse dha hızlı sallıyor ve bana değesiye kdr hızlıca vuruyo değdikten sonra pat pat beni tokatlıyor şuan da çok canımı yakmıyor ama güçlendikçe acıtırsa diye korkuyorum. Biraz da yorucu oluyo böyle 😌