Superisiii Kızlar merhaba biberon likitim bitti normal bulaşık deterjanıyla yıkasam bir sorun olurmu, bir de rota aşısını vurdurmak istiyorum fiyatları nedir acaba
Esare20 Ben biberonu deterjan kullanmak yerine fırsat buldukça karbonatlı suda kaynatiyorum canım. Daha hiç deterjan kullanmadım tavsiye ederim. Kullanırken de sıcak suyla iyice yıkıyorum.
RuzgarMommys Hayir normal bulasik deterjaniyla yıkamayin Normal suyla kaynatsaniz da yeter Karbonatli suda da yikayabilirsin Aşı ücreti 311. tl ydi