minnostospik Merhabalar bebeğim 3ay 19 gunluk esim bugün ona adım artırırken sol ayağının dışarı doğru attığını fark ettik normal midir yasayan var midir üstelik eşim 2 aydan beri adım artırmaya çalışır ondan mi oldu bilemiyorum.
birboncukannesiiii minnostospik bence erken bastırmışsınız. Kontrolü yoktur şuan ayaklarının. İçe dışa basar durur. Benmde 3 aylık kucağıma aldığımda hafif göbeğimize bacağımıza basıyo o kadar. Uzun tutmuyoruz.
sonsuzmutlulukkk minnostospik naptın bacım çok erken benimki 8aylik olcak daha yeni yeni basıyor boşuna üzme kendini
minnostospik birboncukannesiiii ben kucağıma aldiğimda göbeğine basar okadar eşim her defasında yürüsun diye adım attırır bugün fark ettim kafama takıldı
minnostospik sonsuzmutlulukkk erken olduğunu biliyorum eşime anlatamıyorum işten geldiği gibi yürütmeye çalıştırır bende fark edince tedirgin oldum açıkçası
sonsuzmutlulukkk minnostospik erken yürütmeye çalışmak kalçaya zarar verdiriyor biz çok yanlış zarar veriyorsunuz bebeğe haberiniz olmadan