Selam anneler
yaklaşık 1 bucuk aydır kabızlık cekiyo bebeğim 1 aydır ek gıdaya basladık ama ek gıdaya baslamadan 10-15 gün önce kadar kabızlıgı basladı o yüden ek gıdadan olmadıgını biliyorum. Onun dıısında demir ilacı kullanıyorum demir ilacı kabız yapabiliyo ama önceden kabızlıgı yoktu. Sonradan ilaca baglı olarak kbız olmus olabilir mi? Daha önce olan yasayan var mı ?