SelimliAnne aşırı kolik bebek değilse bence vermeyin bu gaz damlaları cokta faydalı değil acıkcası. Benim kızım suan 4 aylık 2 bucuk aylıkken doktora danışarak kullanmayı bıraktım ve bebek dahada rahatladı bence. kaka sorunu vardı. Yani hergğn yapmıyordu. Bu gaz damlaları daha cok ıkındırıyordu onu. Poposu catlak oldu🤦♀️ Yani yinede siz bilirsiniz tabi ama ben ikinci cocugum olursa kullanmıcam.:)
Tabi her bebekte farklı oluyo oda var;)