Merhaba anneler bebeğim 4 aylık doktor muayenesinde 6 kilo çıktı ve doktorumuz tadım şeklinde ek gıda önerdi kilosundan dolayı mı diye sorunca hayır artık bu aylar da başlanıyor yanıtını aldım sizce ne yapmalı mıyım? Başlamalı mıyım? Kararsızım yardımcı olun lütfen🙁