Alaz13 duş aldırırsan burnu açılır. Yada mesela banyoyu bir şekilde buhar yaparsan da yumuşar. Sadece serum fizyolojik sıksan da açılır burnu biraz. Bem kızım o kadar ken çekmiyordum sadece 1 cc 1 cc sıkıyordum aralıklarla. Her gün banyo yaptıramazsın ama buhar ı dene istersen. Bem burnunu yikamsdigimda kaynayan suyun içine 2 damla nane yağı yada kekik yağı damlatıp yattığı odaya koyuyorum oda burnunu acıyor . Ama siz yağ için doktora sorun bazı yağları kullanmak için yaş sınırı gerekiyor.