Arkadaşlar kızım 13 aylik grip oldu burun akıntısı hafif öksürük vs. var 3 gün ateşi olduğu için antibiyotik iğne yapıldı bugunde bu şuruba başlanmam gerektiğini söyledi sizce 13 aylık kızım için rahatlıkla kullanabilir miyim bilgisi olan Arkadaşlar yardımcı olabilir mi