Gizem333 Yigit_pasam bende bi kere oldum bidaha olmadım test bile yaptrdım hamilemiyim diye 5 buçuk aylık kızım 6 snda oldum. Doktora sordum hatta normal dedi
Nzl35 Yigit_pasam valla daha bi değişim göremedim ben kiloda 😂bundan sonra düzene girerse adet belki kiloda gider bi göbek olarak şişlik var bende