Gizzy doktor kan ve deri testi yaptı deri testini kendisi yapıyor zaten bu çok önemli. İkisindede bir şey çıkmadı bu demekki proktokolitmiş yani geçici bir alerji durumu zaten bebeklerde genelde bu oluyor. Bunun tanısını koydu tüm saçma diyetleri kesti ve sadece sit yumurta susam diyetine girmemi söyledi 15 gün sonra görüştük yumurta açtırdı bir baktık gene sıkıntı yok bu süreçte her gün günlük tutturuyor ve iletişimde kaldı sonraki kontrolde susam ve sütle devamettik. En çok süt sonra yumurta ve minik bir miktar susam alerjik tepki yaparmış bebek bağırsağında tecrübesine dayanarak çözdü sağolsun bende yediğim tek tatlı diye çılgınca tahin helvası yiyordum