Bebegim 8 aylık. Ek gıdaya geçtik ancak bir sürü şeye alerjisi var. (Süt ve süt ürünleri-muz - et-yumurta-tavuk-domates-ceviz-şeftali) liste öyle uzun ki ne vereceğimi şaşırıyorum. 3 öğün vermem lazım ama ne vereceğim.? Verdiğim şeyleri de yemiyor zaten. Çoklu gıda alerjisi bebekleriniz neler yapıp veriyorsunuz. Bu arada diyet yaptığım için sütüm kesildi. Kızım alerjik mamayı da yemiyor ☹️Bugünlerde ise hiç yemiyor. Ne yese kusuyor.? Siz neler yapıyorsunuz bu süreçte? Ben tükendim çünkü ☹️☹️☹️