Artık koronodan dolayı uçağın içine bir şey koydurmuyorlar. Bebek arabasıyla uçağın kapısına kadar gittim orada bekleyen görevli alıyor bagaj bölümüne koyuyor. Sonra uçak indikten sonra siz daha inmeden tüm bebek arabalarını dışarı koymuş oluyorlar bindirip gidiyorsunuz. Çok iyi olmuş böyle.