Neden uyarmıyorsunuz? Ben en ufak şeyde kim olursa olsun hemen uyarıyorum evlatlarımız bize emanet çünkü her şekilde onları korumalıyız. Çok fazla gıdıklanmanın çocuklarda çaresizliği öğrenmeye sebep olduğunu okumuştum, kendilerini kurtaramadıkları için. Kimse gıdıklanmaktan hoşlanmaz hele çok fazlaysa