Merhaba bayanlar biz azonce esimle salonda oturup kahve iciyorduk bizim bebiste oturma odasinda besigjndeydi uyutmustum ama uyanmıştı arada bir kalkip agulaniyordu birddn bire bir ciglik koptu ağlamaya basladiki hemen kostum kaldirdim falan kipkirmizi olmus nefesi kesildi icini cekiyor morardi resmen belliki cani yandi arada bir elleriyle yuzunu kafasini falan ciizyor ozamanlarda bagiriyorsu baktik hicbiryerinde birsey yok yani esim damagini falan cizmistir yada gaz sancisi girmistir diyor ama bu gaz olamaz zaten gazli bir bebek degil gaz sorunumuz yok yani yuzunu yikadim kac saat zor susturdum besiktede zarar verebilcek birsey yok yani anlamadik niye boyle yapti basina boyle birsey gelen varmi acaba neddn aglamis olabilirki 😣