Melikederinakinnn güneş kremi tedavi amaçlı değil ki zaten. Yenileri eklenmesin diye. C vitamini önerdim ya. Onu kullanırken güneş kremi kullanmak şart demek istedim yani. Daha doğrusu genel olrak bu kremler serumlar vs genelde cildi soyarak lekeyi geçirmeyi hedeflerler. Cilt soyulurken güneş lekesi olma ihtimali çok daha yüksek. Uzmanlar evde otururken bile güneş kremi sürün diye öneriyo. Pencereden gelen güneş ışığının bile cilde kötü etkisi var. Tek leke de değil gğneş cildinerken yaşlandıroyor. Açıkcası wlab ı duymadım. Sinoz falan bunlar bana reklam içi boş gibi geliyo. Güven vermiyor. İçerik olarak nedir ne değildir onu araştırmak lazım. İçeriğini beğenmediğim şeyi yüzüme sürmem mesela.