Nareminannesi Aptamil kullanıyorum 6 ayı geçtik ama çok pahalı uygun fiyatlı güzel bir mama öneriniz yada mama tasarrufu için öneriniz var mı
gvnkbr Nareminannesi Aptamil hiç kullanmadım 1 kere aldım oda Bebelac yoktu diye ölü balık gibi kokuyo iğrenç 🤭
patitoo Nareminannesi e bebek ile eczane arasında 10tl kadar falan oynuyor canım hepsi pahallı bence ya SMA kullanıyoruz bizde büyüğü 93 tl 🤦🏼♀️ Ara ara emzirmemede rağmen 10 gün gidiyo
Nilust Nareminannesi Farklı şeylerden tasarruf etmeyi deneseniz. Uygun mama mı yoksa mamanın içeriği mi önemli olan.
Deletedmom0099 similac kullanıyorum 350 gr 40 tl 860 gram 80 tl e bebek fiyatları bunlar, internette daha pahalı
Ensarmomy patitoo bende ebebekten alıyorum hipp kullanıyoruz ebebekte küçüğü 72 tl eczanede 90 tl büyüğü 162 tl eczanede 195 tl 10 tl değil baya bi fiyat farkı var canım en uygun ebebekte
asyasare Nareminannesi bende 10 ay aptamil kullandim bu ay sma ya gectik cok memnunum kizim severek kabul etti. once bebelac gold almistim ama onu sevmedi zorla icti kustu. sma da oyle bir sorun yasamadik. aptamilden cok memnundum ama malum sizin de dedigini gibi gercekten pahali olmaya basladi. 800 gram sma 94 liraya aliyorum migrostan.
Melikederinakinnn Nareminannesi canm iyide ek gidaya gecmissinizdir zaten ve mama artk eskisi gibi bitmez ki ek gida surecinden sonra on onbes gun gidiyor yani 800 900 gram olan ve sunuda unutmayin bebeginiz o mamaya alistiysa her mamayi begenmeyeblr ve icmyebilir ve gaz vs herhangi bsey kabzlik ishal kusma yapablr mamalar bence alstigi mamayi brakmayin yeni mamaya alismalari skntili olablyo
ecemm-6161 Nareminannesi ben bebelac kullanıyorum gayet memnunun canım 😊 hemde uygun A101 dw var fiyatında uygun yani
Defne_cicegim Nareminannesi ben hipp kullaniyodum fakat fiyat gerçekten uçtu Bebelac kullanıyorum fiyatı da Uygun kızımda seviyor
Ensarmomy patitoo heleki bu virüs dolayısıyla herkesin işleri bozuldu rabbim sağlık ve dirlik düzen versin tüm herkese. Geçim zor çocuk olunca daha da zor oluyor