Bugün kahveyle çikolatalı gofret yemiştim sabah 4 den beri bebeğim uyumuyor gaz damlası da verdim kahveyle çikolata gaz yapıyormu sizdede neden uyumuyor Çıldırıcam artık ağladığında emziriyorum bayılıyor emerken uyuyor sanıyorum yatırıyorum yatağına direk ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım artık 😩🤦♀️ Bu arada 20 günlük bebeğim onla bi alakası varmı ki uyumamasının?