Annecilik123 Ana kucağı almak istiyorum şu kendi kendine hareket edenlerden ama genelde 9 kg a kadar oğlum zaten 8 kg alsam kullanamıycam var bildiğiniz kilo kapasitesi fazla olan bir ana kucağı
hamzabebek Annecilik123 bondigo alma da ne alırsan al.cok güzel ama iki ay kullanmadan temassizlik yapıyo kafasına göre bı calisio bı çalışmaz.kablo heryere yetişmiyor pil çabuk bitiyor 2 günde 4 adet pil.
Ozgosmn Annecilik123 bebeğiniz kaç aylık acaba, biraz haraketlenmeye başladıklarında pek durmuyorlar ana kucağında. Boşuna paranız gitmesin . Tabi yine de siz bilirsiniz. Bebeğim 4 aylık bu ayda bile pek durmuyor daha önceki aylarda uyuduğu bile oluyordu.
ilahiyatci_Mom Biz dün sipariş verdik e bebeğin ürünü wind baby plus otomatik salıncak 10 kiloya kadar tasıyor ama sorduk bu kilo olayını burdaki on kilodaki kasıt bişey olursa garanti kapsamı için azami 10 kilo dediler yoksa 13-14 kiloya kadar tasıyormus
ilahiyatci_Mom Annecilik123 sipariş kargolama asamasında henüz kullanmadık ama daha bebeğim kilo sınırında değil 2 aylığız
Tuback93 @Annecilik123 Biz 4moms kullanıyoruz ama gereksizmiş bence alma hiçbişey cünkü binme süresi maksımum 10 dk 😅 kucagımda dolaşmayı daha cok tercıh edıyor hanımefendi malesef😩
Tuback93 Annecilik123 cocuktan cocuga farkeder tabı benımki sevmedi ama. 10 kıloya kadar anca biniyorlar ztn verilen paraya yazık oluyo biraz. Belkı cok aglayan bir bebekse 1-2 ay için uygun olabılır. 3 den sonra kabul etmiyor cingözler 😊
Annecilik123 Ozgosmn 3 aylık bebeğim çok gazlı ve uyumayan bir bebek acaba işime yarar mı demiştim sizinki hangi marka acaba
Annecilik123 Tuback93 anladım teşekkür ederim normal bir salıncak alsam daha çok yararı olacak galiba