Morlahana Canım allah yardımcın olsun bende aynı durumlardan geçtim benim kzıımda anne sütü mama gidiyorduk anne sütü 3 ay alabildi daha sonra mamaya kaldı ilk başlarda güzeldi sorun yoktu 4.5 aylık oldu bambaşka çocuk oldu biberon reddi başladı siringalarla denedim olmadı kaşıkla denedim olmadı biberon değiştim mama değiştim hiçbiri olmadı uyku diye birsey yoktu çocukta 5 aylık oldu doktor tavsiyesiyle ek gıda başladım 6.ayda çocuğum reflü oldu bir yaşına kadar ne yediyse çıkardı hergün kıyafet yetişmiyordu artık bende çok cektim stres üzüntü neler yapıp çöpe dökmedim ki mama saatlerinin arasını açtım gece beslenmesi de yoktu gece hiç almıyordu saatlerce vermesem asla ağlamazdı bir kere açlıktan ağladığını görmedim tam tersi hep keyifliydi sanki bu çocuk hiç aç degil diyordum gerçekten psikolojim bozuldu sonra akışına bıraktım çünkü hangi yolu denesem olmadı kendi bilir dedim ve tam 1 yasını doldurdu reflüsü durdu çok şükür yemeye başladı ve kilo almaya başladı ayda 200 gram alınca sevinirdim şimdi 15 aylık 12 aylık dan beridir yani 3 ayda 1500 gram aldı boyu 80 cm üzülme demek zor biliyorum yaşadım yaşamayan anlamaz ama canım tek yapman gereken şey sabır gerçekten geçmiyor yoksa stres olunca daha hersey iç içe giriyor bırak günde 3 öğün yesin 5-6 öğün yemesin temiz yesin az da olsa yesin başka çare yok kaç doktora götürdüm vitaminler hep iyiydi ama doktor da çare bulamıyordu ki reflüsünün geçmesini bekle saatleri uzat annesisin yedir diyordu halden anlamıyordu ki o yüzden sakin ol sabırlı ol az az yesin üstüne düşme gerçekten sadece öyle düzeliyor kustugunda kızma tamam de üstünü değiş 1 saat birsey verme kustuktan sonra rahat bırak sürekli önüne çeşit sunma yemedi mi kaldır tabağı git bi nefes al araya yarım saat koy yine dene meyve ez ver çocuklar meyve sever tek çare zamana bırakmak sabırlı olmak ben her yolu deneyen bir anne olarak çok şükür böyle atlattım allah yardımcın olsun bak diş cıkaracak diş döneminde hiç yemiyorlar kusması artıyor yani bir sürü şey bekliyor seni annesi emekleyecek yürüyecek ama yiyecek zaman sadece . Kızma bebeğine sakın stresle yaklaşma birsey hazırladığında bunu da yemeyecek nasılsa diyip önüne sunma pozitif yaklaş annenin stresi bebeğe çok yansıyor varsın mama ver ara ara 3 saat bekleme mesela 3 saatte 90 cc içiyorsa sen bir saatte bir 50 cc içir üç saatte 150 cc içmiş olur uzun oldu ama benim de yaşadıklarım böyle olduğu icin ben bunları yaptım inşallah yardımcı olmuşumdur allah can sağlığı versin geçip gidiyor sadece anne yıpranıyor çünkü bebeğin suan da hicbirsey anlamıyor sabret canım 🙏♥️