Morlahana Ben iştahın ve uykuyu sevip sevmemenin tamami ile insanın fıtratı ile alakalı olduğunu düşünüyor,savunuyorum. Biz yetişkinlerde farklı,farklı değil miyiz? Kimimiz çok iştahlı,kimimiz iştahsız,kimi çok yer kilo alamaz,kimi su içse yarar. Uykuda aynı şekilde.
Siz ne yaparsanız yapın,istediğiniz vitamin takviyeyi kullanın bebeğiniz çok iştahlı,yemeyi seven bir çocuk olmayacak gibi görülüyor. Zaten uzmanlar asla iştah arttırıcı vitamin olmadığını söylüyor. Kan değerleri çok önemli,mesela demir,çinko eksikliği iştahsızlık yapıyor. Benim oğlum dünyaya aç gelmiş gibiydi asla doymak bilmezdi şimdi 2 buçuk yaşında hala iştahı yerinde ama bizde de uyku problemi var mesela sevmiyor,ne denesem fayda etmiyor. Oluruna bırakmayınca ikimizde hırpalanıyoruz. Evet sizi çok iyi anlıyorum anne yüreği yesin,karnı doysun gelişsin istiyorsunuz ama sizin bebeğinizin fıtratı bu. Hiçbir çocuk açlıktan zarar görmedi siz sadece az da olsa öz beslemeye çalışın yeterli.