[silindi] Bebeğim kesik kesik nefes alıyor sesli sesli rahatsız belli neden böyle olur ki temizliyorum da sürekli
Semaertgrl [silindi] evet benim.bebegim de böyle 2 farklı doktora götürdüm ciğerleri temiz geniz akıntısı var burnunu temizle dediler oysaki burnunu her zaman temiz tutuyorum ama geçmedi 😏
Rengin [silindi] devam ederse doktora götürün. Korkutmak için değil önlem için anlatıyorum. Kızım 1 aylıkken düzensiz nefes alıp veriyordu doktora gittik bronşolit olmuş. 15 gün ventolin tedavisi aldık sonra düzeldi. Düzenli burun temizliği yapın ama ihmal etmeyin.
Cakilkum [silindi] benim bebişimde de oldu ilk doğduğu zaman çok araştırdım dr söyledi ıslak ciğer semptomu dedi zamanla geçti
Yelizdurmus Bence çocuk kardiyolojiye götürün benim oğlumda da hafif vardı bunu doktorumuz anladı 🙏 iğne ucundan da küçük bir deliğimiz var kalbimizde senelik takibe aldı şükürler olsun kötü birşey olmadığını öğrendik ama tedbirli olun