ozlem48gs hiç gerek yok kitaplara gereksiz masraf bence. 6,7 ay zaten 🥔 🥕 🎃 🥦🍎🍏🍐🍑🍌🥚 Kabak, yoğurt, peynir, pekmez bunlari değiştire, değiştire geçiyor. 8 aydan sonra ben ispanak, yeşil fasulye, bezelye 3 gün takip etim hepsini verirken alerjisi olmadi hiç sonra yemek yapmaya başladım, bimden küçük çelik tencere aldım ona özel pisirdim hep. Ilik kemik suyu yaptim, peyniri kendim yapiyorum. Yemeklere çok az pirin, arpa, şehriye ekliyorum çatalla ekliyorum. 8,5 aydan sonra kuzu kiymasi veriyorudum yemeklik yapip ve şimdi 9 ay olucaz 2gun sonra biz ne iyosak ona tusus ayri bi kaseye koyup veriyorum. Oyle kitap okiycam ona yemek, bize yemek, evde çamaşır as topla, temizle, oyuncaklar, arkasindan otur kalk olucak gibi değil. Her günü farkli hareketli ztn. Sen yeterki ki ogren hangi gidayi hangi ayda tuketmesi lazim sonrası kolay.