reinamm tabi ki emziriyorum ama aklim olsaydi bu konularda cahil olmasaydim mama kullanmazdim. Sutunuz geliyor. Moralle geliyor. Ten tene temasla geliyor. Bol bol emzirmekle geliyor. Direnin. Sagdiginiz sut miktari ne kadar sutunuz oldugunun gostergesi degildir. Keza goguslerinizin yumusak olmasi da.
Bebeginiz cook kucuk. Meme onun hayati. Cani sikilsa meme ister. Korksa-aciksa vs vs.
Emzirme danismanlarini okuyorum da kotuluk etmisim bebegimw diyorum. ( tabi sozum sutu hic gelmeyenlere degil ) sutumuz varken kendi hurafelerimizle bebegimizi mamaya alistiriyoruz.