4 ay silikon uç kullanarak emzirdim göğüslerim çok yaraydı bebeğim hep kanlı emerdi 4. Ayında bebeği sünnet ettirdik o ara sağarak verdim ve öyle devam ettim 7. Aydayız sağarak veriyorum ve göğüslerim hassas hala yaralar, her kremi denedim zeytinyağı, tagin yağı da sürdüm ama maalesef yaralarım geçmiyor. Baktım sağarak bebişte bende mutluyuz. Sağdığımda en azından bebeğim kanlı süt içmiyor, benim de canım çok fazla yanmıyor. Gittiği yere kadar sağarak vericem. Önemli olan illa memeyi alması değil anne sütünü bir şekilde içebilmesi bence