Biskusunannesi oğlum 7 aylıkken rüya öğününe döndük. Doktorum 9 aydan sonra kesmemi, en geç 1 yaşında bitirmem gerektiğini söyledi. Benim bebeğim küçüktü, sizde işe yarar mı bilmem ama yaptığımı anlatayım; iki üç gece kalktığı saatleri not ettim. Üç aşağı beş yukarı hep aynı döngüde uyanıyordu. Sonra O uyanmadan yarım saat kadar önce ben uyandırmadan emzirdim. Uyandırmamaya özellikle çok dikkat ettim. 3-4 gece emzirdim, sonraki 3-4 gece bir emzirdim bir hafifçe kıpırdattım, beşikte yerine değiştirdim. 7-8 gün sonra emmeden uyku geçişi yapmayı öğrenmişti. Rüya öğününe döndüm. Şimdi 10 aylık 23.00-24.00 arası emziriyorum. 9. Ayda emmek istemesi, bırakmayı düşündüm ama apn günlerde yine emmeye başladı. Muhtemelen 1 yaşına kadar bu şekilde devam ederim.