Zynphafsa haklısın canım valla şuan seni o kadar iyi anlıyorum ki biz hala bile tam bulabilmiş değiliz ara ara bir şeyler rahatsız ediyor ama ciddi tepkiler olmadan önemsemiyorlar. Ama tabi bizim süreç uzundu biraz. İnsanın kesmeye gönlü el vermiyor evet, nasıl yapacağınızı zaten biliyorsunuz biraz daha dayananın geçecek bu günler 😞 ek gıda ile toparlasın biraz yeniden açmaya başlarsınız