Geçen birisi yazmıştı hipp formül sütün içinden siyah noktalar çıkıyormuş diye. Ben de çikmamısti. Son aldığimız pakette maalesef gördüm. Internette de şikayetler var bununla ilgili. Oğlum 10 ay 24 günlük , 5. Ayımızdan beri bunu kullaniyorum. Memnundum da. Yalnız içimde şüphe var artık . Hipp ten farklı süte gecen var mı ? Ne önerirsiniz , farklı oluyor hepsinin tadı sanırim.