Lidya-t paris hilton , benim 10 senelik parfümüm diyebilirim bu kokuyu herkes bende çok sever
eşimlede ilk buluşmamızda bu parfümü sıkmıştım eve döndükten sonra konusurken en çok kokundan etkilendim ya mis gibisin hayatımda tanıdığım en güzel kokan kadınsın ellerime bile kokun sinmiş eve geldiğimde ellerimi koklamaktan kendimi alamıyorum falan demişti 🤣 hala bayılıyor başka parfüm çok nadir kullanırım hep onu kullanmamı ister
- en sevdiğimde Armani- mania bence buda çok güzel pudralı bir koku
bu arada orjinalini kullanıyorum doldurma değil doldurmalarda aynı koku olacağını zannetmiyorum