Benim kızımda 4 ay 2 günlük ve 38,5 çıkıyor baş çevresi. Bana da çok düşük dediler birkaç farklı doktora götürdüm hatta ultrasondan bile baktırdım hiçbir sorun çıkmadı çok şükür. Genetik dedi en sonunda. Sağlıklı bir bebekse küçük olması önemli değil ama mutlaka ultrasonda kafasına baktırın derim ben.