Arkadaşlar kızım 6 ay 18 günlük 1.5 aydır belki daha fazla eli sürekli agzında diş gelecek diye bekliyoruz geçen ön değil yan taraftan iki tane beyaz olmuş kime sorduysam olmaz önden gelir diyorlar ama beyaz yani kızım agzını cok açmıyor bırakmıyor ama iki tane beyaz olmuş diş değilse nedir ozaman veya yandan diş cıkaran var mı bilgi verirseniz iyi olur