dygcm Gece gece hafif bir mide kazıntısı hissedenler, var mı şöyle şipşak atıştırmalık önerileriniz kısa sürede yapmalık 💁🏻♀️
Yenidennn dygcm biraz önce yarim ekmegin içine domates acılı ezmesi koydum yanına da kola mis. Süt alerjimiz var olmasaydı ezmenin üstüne de peynir sürerdim🤭
Mom0363 Bende patates kızartması yapıyorum şimdi kendime 🍟 ama biraz uğraştırıcı tabi. Şipşak olduğu söylenemez 😌
ssemashn dygcm gecen haftalarda her aksam tost her aksam sandviç yiyordum ama bıraktım suan da da midem kazınıyor yarim portakal yedim ama kesmedi tabiki 😑 Ekmeginiz taze ise kasar salam domates kivircik koyun tuz ve karabiber ekleyin hatrima yiyin gitsin 😅😅
Wolverine dygcm yoğurt ye bence üstüne de az çörek otu, limon yada pul biber kat. Hem yağ yakar hem de gece için ideal👌🏻
dygcm Wolverine yoğurt akşam yemeğinde yemiştim o yüzden ekmek arası yaptım sağlıklı olmadı pek ama napalım bugunde boyle olsun😂
cankuzularim dygcm beşamel soslu makarna yedim 9 buçuk gibi şimdi gene aciktim kahvaltılık yiyeceğim muhtemelen tost yaparım cocukcagizlarim uyursa sayet🤣