sağlık ocağı verdi demir ilacı gibi bişey sandm ve onun bebeğime bir yan etkisi olmamıştı. 3 gün kullandm sonra kendime çok kızdm nasl olduda araştırmadan kullandm diye hiç böyle birşey yapmazdm. bebeğim aşırı gazlı oldu ve aşoro huysuz oldu inanamadım yani hemen ilacı bıraktm. kontrole gittiğimde kanına da baktırım ona göre kullanıcam. sadece anne sütüyle besleniyor.