Dilos01 İyi geceler benim güzel annelerim bebeğim 2 ay 6 günlük doktora gittim geçenlerde dooktirumu değiştirdim yeni doktor bu arada kilosuna boyuna bakıyor ne kadar sıklıkla emiyor dedi bazen 2 saat bazen 10 dakka da bi dedim açlık durumuna göre bana demesin mi 3 4 saatte bi emzir diye iyice gicik oldum herhalde yine doktor değiştirecem sanki kendi taşıyor çocuğu emerse emsin çocuğum böyle deme hakkı var mi sizce büyüme aşamasında çocuğum zaten
ilahiyatci_Mom Dilos01 doktorlar bazen anlasılamayacak derecede sinir ediyor insanı benmkide öyle mama hiç verme diyor sütüm bazen hiç gelmiyor diyorum ısrarla direniyor bir haftada iki kez felan zarureten verdiğim mamanın azarını yiyorum bu arada benim bebeğim de 2 ay 4 günlük
Hub1 Dilos01 Özellikle sık beslenen bebekler atıştırmacı bebek oluyormuş ve karınları hiçbir zaman tam olarak doymuyormuş belki bu yüzden olabilir. En azından 1.5-2 saat ara vermeye çalışıyorum ben.
ZuhreTarhan Dilos01 takmayın bence bebek ne zaman acıkırsa o zaman emer yetişkin insan değil sonuçta öğün vakti olsun daha küçük 1-2 saatte bir emzirin diyor ebeler bence aldırış etmeyin
ArtHistory Dilos01 aramızda 2 gün var. Benim doktorum da aynısını demişti, hatta gece 4-5 saate çıkarabilirsin demişti. Şimdi 2 ay kontrolüne pazartesi gideceğiz. Bakalım ne diyecek. Ama şimdi kendi uyanmadan ben uyandırmıyorum çünlü uyku kaliteside önemli artık. 💞
Dilos01 ilahiyatci_Mom hiç sorma ya ne güzel kilo alsın böyle devam diyeceği yere daha beterini diyor aramızda 2 güncuk varmış canım Allah bağışlasın
ilahiyatci_Mom Dilos01 inşAllah hepimizin yavrularını canım 🤲🏻boy ve kilosu ne kadar ki doktor tepki verdi
Dilos01 Hub1 1 buçuk tam vaktinde bi saat canım da bebek de ağlayınca mecburen emziriyosun emmek istiyor çünkü
Dilos01 ZuhreTarhan 2 aylık olduğu için tam büyüme aşamasında zaten birazda onun için böyle bi tepki gösterdim zaten doktoruma da dile getirdim bunu emmek isteyen bi bebek Aralık saatini uzatamam diye bi dahaki ay bi daha kontrol ederiz dedi
Hub1 Dilos01 rica ederim canım benimde bebeğim 2 ay 2 günlük aynı zamanda da gazlı bir bebek benimde çok kafamı karıştırıyor bu durum. zaten gazdan dolayı doğru düzgün ememiyor extradan böyle de bi sorunumuz var :)
ZuhreTarhan Dilos01 anladım canım küçük daha anne sütü sonuçta şuan bebeğin için en sağlıklı olanı yine can sıkıcı konuşursa değiştir canını sıktığına değmez
Hub1 Dilos01 nurse harveys colex kullandık şimdi de sab simplex kullanıyoruz ama yine de akşamları ataklarımız devam ediyor. Emzirirken max 5 dk memede duruyor. Bakalım kontrolde nasıl çıkacağız
Dilos01 Hub1 bizde nurse hurveys kullanıyoruz canım 3 gün önce asi olduk çok huysuz ondan mi kaynaklı acaba uyumuyor da 😥
Dilos01 ilahiyatci_Mom 61 boy 6700 kilo normal bence canım netten baktım çok bi fazla yok 2 aylık bebek gelişimine baktım da şimdi
ArtHistory Dilos01 canım benim kızımda 2 ay 4 günlük atak haftasındayız, huysuzluğu ondandır biz de çarşamba aşı olmuştuk, aşı huysuzluğu o gün oldu bitti, bu huysuzluk başka🥰😍💞
Dilos01 ilahiyatci_Mom düşmüyor canım çok nazar da oluyor sizde de oluyor mu çok seviliyor tombul olduğu için yanakları dikkat cekiyor çünkü çok göze batacak bisey değil sağlıklı olsun da işte etraf öyle söylemiyor