Aslihn kızım 9 aylıkken alt iki diş çıkardı. Arkasından üst dişler şişti hemen doktor daha o zaman üst dişler geliyor dedi. 1 yaşında oldu hala patlatamadk üstüne 8 diş birden kabarmış patlamaya hazır, ama bir türlü patlatamıyor ve doktor buna bağlıyor. Yerleşme sancısı vs çok çekşyorlarmış.