adelheid Merhabalar kızlar, 3.5 aylık kızım var bugün adet oldum. Internetten araştırınca süt miktarında azalma ya da tadında değişimler olacağına dair biseyler okudum. Sizin tecrübeleriniz nasıl oldu ki ?
busramerve adelheid bebeğim 4 aylıkken adetim başladı ve sütüm inanılmaz azaldı. Her adette yok denecek hale geliyordu
Kelebegimmmm adelheid sıkıntı olmuyr tadi. Miktarı da çok minik azalıp hemn düzeliyr. Hiç etkisi olmuyr yani kafaya takmayın
adelheid iki_prens_annesi_ o kadar uzun süredir olmuyordu ki olunca nedense korktum, nasıl yer etmişse bilinçaltına 😊 sonra süt meselesi takıldı aklıma teşekkür ederim 😊
iki_prens_annesi_ adelheid hic takilmayin stresede girmeyin bosu bosuna sutum var deyin devam edin olumlu dusunun
Mclk Sütüm azalacak diye şartlamayın kendinizi herkesin aynı olmuyor. Malesef benim sütüm her adet dönemi resmen çekiliyor oğlum emmek istemiyor adet bitiyor süt artıyor oğlumu tekrar alıştırdım derken hoop bi daha adet🤦♀️
busramerve Smsk_61 hayır düzelmedi her adet zamanı yok denecek kadardı adet olmadığım zamanlarda da eskiye göre çok azdı. İlk 4 ay gürül gürüldü sütüm. 13 ay bitince sütü kestim. Ben 7 ay da alerji diyeti yaptım onun da etkisi vardı azalmasında.
Mclk adelheid bu dönemler de neler tükettim bi bilseniz artık sabrımı da tükettim azalması gerçeği değişmiyor ama bi umut yine uğraşıyorum