Ayazinannesi10 9 günlük bebeğim sürekli memede durmak istiyor ayırınca ağlıyor aranıyor tekrar istiyor normal mi ??
MerveToprakk Ayazinannesi10 emmesi çok güzel, bol bol emsinki şekeri düşmesin, sarılık olmasın. Anne sütü gibi faydalı bir şey yok.
BaraninAnnesi Ayazinannesi10 bebekler sadece acıkınca değil anneleriyle olmak istediklerindede emmek isterler. Anneyi hissetmek isterler güvende hissederlermiş. Bol bol emzirin biraz zorlu ve sabır isteyen bir şey ama bol bol emzirmekte fayda var sarılık riskide azalır böylelikle.
Meriwa Ayazinannesi10 emzik verdim canm bi bak baş edemezsen son raddesine kadar olmazsa ver sende emme refleksi var onlarda ama ne kadar sık emzirirsen daha güzel olur tabi
LilyaBn Ayazinannesi10 tam 4saat yerimden kalkmadan emzirdiğimi biliyorum. Zamanla düzene giriyor her şeyleri🙏 Kokunu istiyordur annesi sabret hem o emdikce sütünde çoğalıyor 🌸🌸
Ayazinannesi10 MerveToprakk haklisiniz da bende her istediğinde veriyorum ama sürekli durmak istiyor başka hiçbi şey yapamıyorum
F-Betul Ayazinannesi10 Merhaba, hayırlı olsun evladınız sağlıkla büyütün siz de sağlıklı olun inşallah, çok çok normal 6 aylık olacak bıraksam hala hep memede durur 🥰
Asfnannesi Ayazinannesi10 normal canım ne kadar emse senin içinde iyi bebeğin içinde iyi sarilik olmaz en azından. 3 4 aylik olunca kendisi bırakıcak zaten
1prensAnnesii Ayazinannesi10 normal ben o dönemde kendimi inek gibi hissediyordum ve ağlıyordum lohusalık işte şimdi bebegim 10 aylık ve o her meme istediğinde ben çok mutlu oluyorum 40 in çıkınca düzene girer inşallah