bktss merhaba herkese, 4ay 20 günlük bebegim ve geceleri çok sık uyanmaya başladı, bütün düzeni gitti çocuğumun, ilk diş ne zaman çıkıyor acaba, uyku düzeni eski haline ### döner mi
Gunes55 bktss ataktir bence. 4.ay atagi uzun suruyor. Bizim kasinti salya 4den veri var ama 6.5 aylik ne gelen var ne giden.
Gizemipek bktss 4 ay 21 günlüğüz bizde. Sürekli eli ağızda kaşınıyor sanırım salyalarda başladı. Havuç elma filan veriyorum eline biraz rahatlaatıyor
bktss Gizemipek ek gıdaya mi geçtiniz, ben anne sütünden başka bişey değdirmedim henüz o yüzden elindekini ağzına pek götürmüyor, ama eli hep ağzında, her yeri ısırmak için saldırıyor yavrum
Alya_sultan Alpaslaninannesii kızımın da çok kaşınıyor salyali baya ve kenarlari beyazlamaya başlamış bide kafasından sürekli atesleniyor ondan mı acaba sizinde öyle oldu mu 😀
Gizemipek bktss hayır anne sütü alıyor henüz geçmedim ek gıdaya. Dişleri çok kaşınıyor heryere saldırıyor havucu soyuyorum veriyorum eline onla kaşıyor yemiyor yani sadece kaşımak için
Alpaslaninannesii Alya_sultan benimkininde cok salyasi akiyordu elleri hep agzindayfi bide kulagini kasiyordu
Ogretmenanne52 Alya_sultan kafanın ateşli olması diş belirtisi mı. Bizimki 2 haftadır aşırı huysuz önce atak filan dedim ama geçmedi. Diş çıkacak olan yerler beyaz. Diş belirtisi midir
ebrumehmethan37 bktss 4 aylıkken kaşınmaya başladı 5 ay 20 günlükken iki tane patladı şimdi tam 6 aylık çıktı yarısı 😂
zeliihaaa Benim kıZımda iki bucuk aylıkken başladı düşün arrık şuan üö bucuk aylık meler çekiyorum ateş yok ama huZursuz bir gün bir gün kötü ona ayak uydurmaya çalışıyorum hep perişan oluyorum gün sonu .. ama kızım uykuya daldığı zaman sabaha kadar zor uyanır ben anlam veremiyorum gün içinde canıma okuyan eylül gece kedi gibi yatıyor kafamda deli sorular 😂allah yardımcımız olsun canım inş tez zamanda sağlıkla çıkarırlar s
Aliveannesiiii Alpaslaninannesii aa şuan çok şaşkınım oğlum bugun tam 5 aylık oldu yok diyorum diş için erken ama tam tarif ettiğiniz gibi eli hep kulağında bende kulağını keşfetti herhalde diyordum şimdi siz öyle yazınca şaşırdım salyası zaten sel olmuş gidiyor ve aşırı dişi kaşınıyor, heran diş gelebilir yani
Pelin55 bktss 4 ayligiz ust damaklar kabarmis hem dis huysuzluğu hemde atak huysuzlugu var ilk oglum 5 aylıkken ilk dişini cikardi kizim 6 aylikkrn cikardi azi dislerine kadar ağrıları huzursuzlukları olmadi dis konusunda
zeynnep bktss 4 aylıkken çıkardı benimki bide sinir var elinebişey verince çok sinirleniyor bende ağız mendili veriyorum hem suyunu alıyor iyi oluyor.
Alya_sultan Ogretmenanne52 öyleymiş galiba çünkü kime sorsam öyle diyor uyku düzeni bozuldu bide atak hastasindayiz ve daha 3 ay 17 günlüğüz erken çıkınca çürür diyorlar inşallah çürümez. Sizinki ne kadarlık