Dilara_ant56 Merhaba arkadaşlar ben ye i katıldım ve ilk bebegim 1 aylık şuan ama çok gazlı bi bebek ne yapsam fayda etmiyor ve birde yeşil kabak gaz yapar mı kabak detoksu yapicam ama gaz yapar mı bilmiyorum
Mom078 Dilara_ant56 Yeşil kabak gaz yapmaz ama emrdiğin için detoks uygun değil canım ilk 6 ayda emzirdikçe kilo verirsin
Cheerfulmom Dilara_ant56 bio gaia kullan bebeğinde gaz felan kalmaz ozaman istediğini yiyebilirsin tecrübeyle sabit 😊
SertapHilal Benim bebeğimde yapmamıştı ama bebekten bebeğe değişir bunlar. Her bebekte farklı şey gaz yapar deneyip bulmalısın
Dilara_ant56 SertapHilal doğru tabi ama benim bebegim çok gazlı ne yesem gaz yapıyor. Bide ilk çocuğum tecrübem yök tecrübeli anneler yazınca bilgi alıyorum .
Cheerfulmom Dilara_ant56 metsili bilmiyorum ben bio gaia kullandım maşallah gaz sıkıntımız kalmadı. Kuzenimin bebeği de aylarca gaz sancısı çekmiş 2.ayında vermişler bio gaia yı şimdi kafama vuruyorum ben bu ilacı niye daha önce bulamadım diye diyo. Belki işe yarar sizdede bir deneyin derim bende 3.gün etkisini gösterdi ama düzenli hep aynı saatte vermek gerekiyor.